Náborová kampaň

Pokud máte problém získat nové zaměstnance, nebo nevíte, jakým způsobem vhodné kandidáty najít a oslovit, pak jste na správném místě. Naše agentura se o nábor zaměstnanců kompletně postará a nalezne pro Vás nejvhodnější způsob, jakým nové zaměstnance oslovit.

 

S námi víte, jaké můžete očekávat výsledky.

nábor obrázek úprava_Kreslicí plátno 1 kopie

Díky naší kampani:

  • Levně a rychle oslovíte několik tisíc vhodných kandidátů najednou.
  • Podpoříte dobrou image a povědomí o Vaší značce.
  • Si můžete být jisti, že Váš inzerát zaujme – poradíme s doprovodnou grafikou i texty.
  • Oslovíte i zaměstnance, kteří změnu zaměstnání teprve zvažují.
  • Máte jasno, jaké můžete očekávat výsledky.
  • Můžete zároveň hledat zaměstnance na více pozic.
Příklad náborové kampane_1
Příklad náborové kampane_2

Naše služby zahrnují:

  • Grafický návrh statického banneru.
  • Příprava doprovodných textů.
  • Strategii a tvorbu reklamní kampaně na Facebooku, Google, Seznam.cz, YouTube nebo LinkedIn.
  • Správu a optimalizaci probíhající kampaně.
  • Report výsledků, který bude srozumitelně napsaný.

Jaká je nejnižší cena náborové kampaně?

velké úprava_Kreslicí plátno 1_Kreslicí plátno 1

Kolik zaplatíme za kampaň na dalších 30 dní? 

Pokud se rozhodnete nechat běžet kampaň dalších 30 dní, bude Vás to stát pouze 9 900 Kč bez DPH.

Jaká je cena kampaně pro více pracovních pozic zároveň?

Za každou další pozici si účtujeme + 12 900 Kč bez DPH.

Spolupracujeme s Poctivou agenturou a plně spoléháme na jejich služby v oblasti digitálního prostoru. Soustředíme se pak pouze na činnosti související s naším předmětem podnikání, prodej výkonných obráběcích nástrojů.
Tomáš Havelka Jan Havelka – Kennametal

 

Na jakých kanálech kampaň realizujeme?

  • Facebook, Instagram a Messenger – Díky vysokému počtu aktivních uživatelů z celé České republiky mají tyto sociální sítě největší potenciál na oslovení velkého počtu zaměstnanců. Reklamy na Facebooku i Instagramu umožňují zacílit na zaměstnance dle předpokládaných zájmů a dovedností, bydliště a věk jsou samozřejmostí. Inzerát uvidí i uživatelé mobilní aplikace Messenger.
  • Google – Nejpoužívanější internetový prohlížeč umožní díky bannerové i vyhledávací reklamě oslovit zaměstnance, kteří zrovna aktivně hledají práci, navštívili Váš web nebo se aktivně zajímají o téma, které souvisí s Vaší značkou.
  • Seznam.cz – Sklik je nástroj českého vyhledávače Seznam.cz a funguje na stejném principu jako Google. Jelikož čeští uživatelé stále z velké části vyhledávají přes Seznam.cz, je dobré mít reklamu pokrytou i zde.
  • Youtube – Pokud chcete oslovit zaměstnance pomocí videa, které má potenciálním kandidátům vizuálně a zábavněji představit pracovní místo, je reklama na YouTube nutností. Pokud máte obavy, že zde oslovíte pouze mladé lidi, tak Vás musíme opravit. YouTube už je opravdu kanál, který aktivně používají lidé všech věkových skupin.
  • LinkedIn – Tato sociální síť zažívá v Česku poslední roky velký „boom“ a prakticky se stala nejpoužívanějším a největším inzertním místem v Česku. Nabídky práce zde lze vkládat zdarma, ale pokud chcete své šance zvýšit a mít jistotu, že Váš inzerát vidělo co nejvíce vhodných kandidátů, kampaň zde je skvělou investicí!

 

Firmy, které nám projevily důvěru

GU
SEVAJan HavelkaBeneš a látMeopta

POPTEJTE NÁBOROVOU KAMPAŇ

Vaše osobní údaje budou spravovány v souladu s Podmínkami ochrany osobních údajů